Knas med internett

Hej alla, sorry för den skit dåliga uppdateringen. Men jag har varit utan internet i mitt rum i flera dagar. Nu är jag hemma hos Robbin, tänkte stanna här tills på söndag eller måndag morgon. Imorgon ska jag på Xxlerator raw och Robbin har bestämt sig för att följa med :) Igår fick jag härliga nyheter av syrran, hon kommer på besök på onsdag, hon och hennes man ska gå på mässan här och passar då även på att träffa mig!

Jag har faktiskt fortfarande inte beställt min systemkamera. Robbin har ju varit bortrest och för att kunna beställa kameran måste jag betala med hans kort eftersom de inte accepterar mitt kort här... Men nu har det blivit ännu tuffare att bestämma hur jag ska göra eftersom syrran har hittat en bättre kamera som heter Sony nex-5n. Den ska tydligen vara bättre än den andra, men nackdelen med den här kameran är att jag måste köpa en zoom till den, vilket ingår i den andra kameran om jag skulle köpa den...

Lite bilder från i måndags


1 big sis:

skriven

love ya, puss på dig

fina bilder

vi höres imorrn via viber ele skype,

cmok, syrran

2 Anonym:

skriven

Vill du ha fler besökare på din blogg?

Var i så fall gärna med i min tävling om att bli veckans blogg. Vad har du att förlora? :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/january/29-januari-2012-veckansblogg.html#comment

3 E & A:

skriven

Allt bra med dig? :)

4 anna panna:

skriven



Varför bloggardu inte lillsyrra? Saknar din blog! Puss

Kommentera här: